Saturday, October 1, 2016

As Bank Online Trading Makelaar-Fooie

As Direkte High makelaars aanklag thararuday, Eerste van alles, Ur beleggingstyl is belaglik, Koop 5000 Aandele van 'n pennie script, Tweede die formaliteiten van rs 5000 is absoluut belaglik, Niemand is dom om te vra u 30 formaliteiten, Max Ive aangekla vir 'n bevel van rs 20000 is om rs 150 Met inbegrip van 0,5 formaliteiten, STT, seëlregte ens Please dont roddelaar sonder enige sin. Post jou kommentaar Axis Direkte - Hoë makelaars aanklag Kontak Inligting Voeg Company Inligting verwante klagtes 2016 Verbruikersklagtes Forum As jy 'n ondersoek, of enige konstruktiewe gedagtes, kreatiewe idees, en redelike aanbod, asseblief, kontak ons ​​Axis Bank 3-in-1 rekening oorspronklik gepos deur uday9885 Hai frunds nie eens dink aan as bank 3-in-1 rekening sy die ergste en ergste makelaar in die mark wat hulle net oneerlik u weg en net nie neem dit blindelings sien die naam as. Ek eerstens gehoor abt dit deur tarderji webwerf en ontmoet in die amp in Hyderabad rangunj kantoor die coustmer sorg was was goed in die reaksie en hulle was baie beleefd Lokin op dat ek in sloot en het 'n / c daarin aanvanklik gesê hulle die a / c sal oopgemaak word in 7 werksdae, maar dit het 38 dae om my 'n a / C oop en na geting aktivering pos op 39 werksdag was ek nie in staat was om te gebruik as my fondse nie tranfered ek bereik bank en Ičići direkte effekte kantoor transfertmatrixmethode fondse dit het 5 dae as die tjek in werking getree het en die bank didnt kry enige instruksies FRM Moembaai hoofkantoor by my bedrag Transport en na 5 dae het ek net camed weet ek is bedrieg deur axisdirect terwyl die opening van 'n a / C die tak mense sal vertel ons makelaars word bereken op die totale omset, maar in reall die makelaars word bereken per transction byvoorbeeld my eerste transaksie was so ek het las van Vijaya bank by 73.80rs vir 100 aandele, maar aandele firtly uitgevoer 8 later 92 wat in fraksie van sekondes hulle aangekla minimum makelaars vir een transaksie dws vir 8 aandele 20rs en 92shares 20 rs totale makelaars 40rs en dienstplicht belasting 4,86 ​​en 'n paar ander koste en totale makelaars was 58,65 paisa vir vir koste van 7380 en ek buyed vimata laboratoriums op dieselfde dag tweede transaksie i Kep bestel op 23,50 againa het ek 3 aandele en 97 uitgevoer op dat die opgelê vir 3 aandele 20 rs minimum brookerage en 97 aandele 20 rs en totale brokerga van 52,20 inculding diens belasting en 'n paar ander belastings vir 2300 gewaardeer aandele. my totale omset vir die dag was 9680 en makelaars aanklagte waar 110,85 die tak in hyderbad gesê my die makelaars sal calcualted op totale omset en makelaars plan was 0.05 vir intraday en 0.50 lewering sien my makelaars Ek was geskok en geroep kliëntediens uitvoerende hulle gesê my brokergae is calulated op transaksies gebaseer nie omset gebaseer. So as ek hou en sodat 100 as sy voer 10x10 dan my makelaar sal 2000 ongeag die prys van script of totale omset en toe ek aan die takbestuurder in Hyderabad die bestuurder nog sê dieselfde makelaars is calulated op omset toe ek my kontrak getoon daarop het hy net sy woorde verander en sê makelaars sal bereken word op verskeie tansaction uitgevoer. Im net bedrieg deur hierdie mense en die volgende dag toe ek verkoop VIJA bank vir 75,75 ek gemaak verlies van 55rs weens baie baie baie baie hoog makelaars koste en weer aan die orde uitgevoer in 49 en 51 aandele toe ek gehou sodat 100 selfs tho ek verkoop 2RS hoë prys ek het my geld. En as werklik bedrieg my gee val beloftes sê 'n / c sal oopgemaak word in 7 dae en het 38 dae en belowende my makelaar sal calcuted op omset en die berekening van op bestelling uitgevoer if you hou 100 aandele ten einde nie totaal as 1 aandeel u uitgevoer word moet betaal 20 rs minimum makelaars en vir ander 99 aandele sal hulle u makelary óf minimum makelaars wat ooit hoër en die goeie diens as ek wil my 'n / ci sluit het om 100rs en my bank a / C sal ook betaal cahrge gekanselleer en ek betaal 1200 vir 3in1 a / c. Frunds dont get onder strik van axisdirect jusy deur die sien van die naam as ek wed enige ander makelaar sal u 100 beter diens te gee dan as ek oop 'n ander 'n / c met plaaslike makelaar en gelukkig met sy diens 'n / c is geopen in 4 dae en makelaars word bereken op 'n omset ek net nie wil hê dat die naam van makelaar te noem as ek nie wil wees en mkg bron vir hulle en enige gebruikers haar mag dink ek kan die werknemer van daardie makelaar thank you frunds dont get in te trap van as direkte en dont get verliese FRM ur wins betaal baie hoë makelaars dankie vir bogenoemde nuttige post Oorspronklik gepos deur jrkraj Guys Don t ooit gaan vir Axis Bank. By die opening van die bankrekening gesê maksimum Brokage is 0,05, maar eintlik die hef 0,08.Yesterday my vriend verhandel vir 500.816,00 die aanklag 400 makelaars wat 0,08 makelaarsloon. 400 diens belasting: 41,20 edu skaak 1.20 seëlregte: 25,17 STT: 63 transeksie KOSTE: 17,87 kantel koste. 0.51 Uday 9885 is reg. hulle hef per uitvoering. Onder ek aantrekking die bewys Hoop hulle verander die beleid en makelaarsloon jrkraj WANNEER EK Plus die makelaars ek verkry. Hoe het jy MAKELAARDIJ 400.Can jy verduidelik dat ek dont dink die makelaars KOM AAN 0,08 UIT u makelary CHARGE LIST. I dink jy verkeerd geïnterpreteer die werklike makelaars. Kan jy die berekeninge om te bewys dat die makelaars is 0,08 en nie 0,05 Geredigeer deur JLan 28 Julie 2013 by 13:14. As Direkte makelaars hef as direkte 'n makelaar filiaal van AXIS Bank. Dit is 'n volledige diens makelaar en verskaf al die dienste, insluitend Equity handel, F O handel, kommoditeit verhandel, Mutual Fondse en IPO. Hulle bied die diens van 3-1 rekening wat beteken dat wanneer jy jou handel rekening oop te maak met hulle, hulle sal ook die bankrekening en Demat rekening oop te maak. En as jy al die drie rekening met een firma, kan jy verseker wees dat hulle naatlose integrasie tussen die 3 rekeninge sou wees. As Direkte bied ook 'n goeie tegniese gereedskap soos skandeerders en tegniese kartering wat seker maak dat jy 'n ingeligte besluit kan maak voor die koop van die voorraad. Die makelaars koste vir AXIS Direkte is soos volg: Die rekening opening aanklagte is R 999, wat sal insluit opening van Demat rekening, Bankrekening en Handelsrekening. Hulle bied twee tipes makelaars planne Intraday, Cover, Futures, Intraday Futures maandelikse omset In Rupees Intraday, Cover, Futures, Intraday Futures (Geld, Equity, indeks) 200000001 en behalwe Daar makelaars struktuur is vergelykbaar met wat ander volledige diens makelaars koste. Maar voordat jy besluit op die makelaar, maak seker dat jy verstaan ​​wat jou behoefte is en of Full Service makelaar en afslag makelaars in die regte keuse vir jou. Wil jy rekening oop te maak met goedkoper BETER makelaar as AXIS Direkte Die meeste Lees Post


No comments:

Post a Comment